Nytt försök på bloggen

Hej!

Tänkte jag skulle skriva en rad eller 2 om vem jag är och vad jag gör.

Mitt namn är Nichole och jag är 19år. den 8 januari 2011 så hittade jag kärleken, Tomas. Vi flyttade ihop på direkten och har under vårat år tillsammans flyttat ett par gånger, till en 1a, sen till en 2a och nu har vi köpt vårt hus. Vi har en vovve på 2 år, Scooby. Den 6 september förlovade vi oss. sedan den 11 oktober så opererades jag för ett käkfel som sedan gjorde mig sängliggandes i 2 månader. Ca en vecka efter min operation så kom min bror från usa över och hälsade på för första gången. Den 5 november flyttade vi in i vårat hus. Den 14 december det magiska datumet så kom dom underbara små plussen, beviset på att våran bebis ligger och gror i magen. Så nu så är bebis plannerad i augusti.

Det var väl allt jag tänkte skriva just nu men 2011 har varit ett underbart år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0